Translate

понедельник, 24 февраля 2014 г.

Модуль 7

Сьогодні:
1. Цей  модуль допоміг  мені зрозуміти, як я можу забезпечити досягнення учнями навчальних цілей при створенні ними комп’ютерних робіт до учнівського проекту. 
2. Створивши приклад учнівської роботи, у мене з’явилися нові ідеї щодо розвитку навичок учнів.
3. Я продумала в плані Основні запитання  на які учні даватимуть відповіді , показуючи  навички  21 століття. Ці питання описують  всі навчальні вправи та завдання, над якими  учні працюватимуть при вивченні теми та створенні своїх проектів.

4. Вся технічна частина сьогоднішнього дня була для мене повторенням, виконавши свою роботу я допомагаа колегам.

5. Стосовно планування учнівської діяльності, сьогодні у мене не виникло особливих затруднень, тільки трохи задумалась при виборі платформи, буде це блог чи wiki-сторінка, і зупинилась на створенні блогу.
p.s. Я вважаю, що для учнів 6 класу буде проблемою створити блог, в якому вони б могли викласти свої напрацювання. Тому треба на це звернути увагу вчителя інформатики, який міг би ознайомити учнів з технологіями створення блогів ПЕРЕД проектом.

Комментариев нет:

Отправить комментарий